Let it grow

Wat een heerlijk moment als de zon warmer wordt, en alles weer gaat bloeien en groeien. Ook Gloedcommunicatie bloeit en groeit. We gaan een spannende tijd tegemoet: zoals we in januari al vertelden, hebben we flink gezaaid en willen de komende tijd oogsten.

Zo verwelkomden we onlangs prachtige nieuwe opdrachtgevers als Fatima Schreuder groep. Voor deze bijzondere zorginstelling ontwikkelen we een nieuwe identiteit. Voor Abellio maken we een speciale uitgave van The Abellio Way Magazine. En bij NS werkten we weer mee aan het unieke en vorig jaar prijswinnende online jaarverslag.

Over online gesproken, de afgelopen maanden adviseerden onze crossmedia-redacteuren en interactive designers onze klanten en prospects over treffende crossmediale campagnes. We namen ze mee in de verandering van marketingstrategie naar contentstrategie. Allemaal voor optimaal bereik, maximaal effect.

Een nieuw voorjaar brengt nieuwe energie. Wij zijn klaar voor de ‘next step’. Met websites van nu, digitale magazines, social media, online-marketing, contentmarketing. Een stap waarmee we organisaties helpen, maar ook onszelf uitdagen, inspireren en verder brengen. Hoe dat er precies uitziet? Dat verklappen we nog even niet. Maar vast staat dat we over een paar weken nog meer geknipt zijn voor alle communicatievragen. Let it grow!

Wil je meer weten?

Stel je vraag aan Annemiek Bolscher - algemeen directeur en strategisch adviseur annemiek-portret.jpg