Branches van betekenis

Onze klanten komen zowel uit het publieke als het private domein. Allemaal midden in de maatschappij. Van zorg tot onderwijs en overheid. En van duurzame energie tot mobiliteit. We helpen hen op weg. Met een workshop Archetypes, een customer journey of misschien een branding workshop. Met een contentstrategie. Met relevante verhalen. Vernieuwend (interaction) design. Met een crossmediale aanpak wellicht. Tot aan marketing automation. Dat heet nou ‘full service’.

Blog

5 do’s en don’ts voor een goed scorende Facebookpagina

Like-deel-en-winacties worden sinds kort afgestraft door Facebook. Ook krijgen pagina’s van bedrijven minder prioriteit in het nieuwsoverzicht. Wat moet je doen om met je bedrijfspagina toch je doelgroep te bereiken? En wat moet je vooral niet doen?

chris-portret.jpg Chris van der Hulst op 27 februari 2018

Pak je kijker in met uitpakken: de magie van unboxing

Meer dan 1 miljard gebruikers wereldwijd. Elke gebruiker kijkt dagelijks gemiddeld een uur naar filmpjes. En elke minuut komt er voor ruim 400 uur aan content bij. YouTube: dé plek voor wat voor filmpje je ook zoekt. En voor elk filmpje bestaan geïnteresseerde gebruikers.

wies-portret.jpg Wies Peters op 12 december 2017

Nieuwe inzichten Content Marketing & Webredactie

Donderdag 9 november heb ik (Carine Payens), samen met Dirk van Sambeeck, mijn werkplek op het Gloedkantoor een dagje achtergelaten om diverse presentaties van het Congres Content Marketing & Webredactie bij te wonen. Hier een kort verslag van wat ik gehoord heb met diverse do’s, don’ts en de nieuwste trends!

carine-portret.jpg Carine Payens op 07 december 2017