Abellio

Abellio 05 819.png
The Abellio Way 3 2014 45 400.jpg

Inspireer onze doelgroep

Inspireer onze internationale lezers om samen te werken en van elkaar te leren. Maak de onderlinge band sterker, intern maar ook met externe relaties. Hef alle figuurlijke en letterlijke grenzen op. Kortom, maak een blad dat zowel ons personeel als onze stakeholders boeit. Met deze minder gebruikelijke vraag daagde het internationale reizigersbedrijf Abellio ons uit. 

The Abellio Way Special 2223 400.jpg

Personeelsblad en relatiemagazine in één

Een personeelsblad en een relatiemagazine in elkaar schuiven, is niet gebruikelijk. Daarvoor verschillen de twee doelgroepen te veel. In kennis en interesse. Bovendien is de communicatiebehoefte van de uitgever verschillend naar beide doelgroepen toe. Onmogelijk is het echter niet. Een slimme bladformule, goede selectie van artikelen en een tweeledige doelstelling per artikel zijn vereisten. Ook is het nodig om te werken met een uitgekiende communicatiemiddelenmix. Dat doen we dan ook met het nieuwe magazine The Abellio Way.

The Abellio Way Duitsland 45 400.jpg

The Abellio way

Abellio is een dochter van NS. Het is een groeiend Europees reizigersbedrijf met vestigingen in Groot-Brittannië, Duitsland, Zweden en Nederland. Abellio wil de verwachtingen van opdrachtgevers en medewerkers overtreffen. Het bedrijf heeft daarvoor zijn eigen werkwijze ‘the Abellio way’. Die natuurlijk ook op elke pagina in het blad terugkomt.

Wil je meer weten?

Stel je vraag aan Ed Coumans - senior bladmanager en eindredacteur
ed-portret.jpg