Elver

Bij Elver telt elk verhaal. Elke cliënt van deze instelling voor mensen met een verstandelijke beperking is immers uniek. En ieder verhaal leidt tot zorg op maat. Gloedcommunicatie hielp bij het fusietraject van Fatima Zorg en Schreuderhuizen, de rechtsvoorgangers van Elver. Inzet: vorm en inhoud geven aan een nieuwe, breed gedragen identiteit en een merkstijl ontwikkelen die daarbij hoort.

logo-elver.png

De waarde van een sterke positie

In het veranderende zorglandschap heeft een zorginstelling als Elver een sterke positionering en profilering nodig. Om zich te onderscheiden, om een sterk en vertrouwd merk te worden en om een krachtige dialoog met alle stakeholders te kunnen voeren.  In co-creatie gaven we lading en ‘kleur’ aan de waarden van Elver en ontwierpen we de nieuwe huisstijl in een bijzondere samenwerking met cliënten. 

Intensief proces

Het vinden van de dragende waarden en daar op effectieve manier uiting aan geven is een intensief maar waardevol proces. Vertegenwoordigers uit alle geledingen van beide organisaties waren betrokken en iedereen mocht zijn stem laten horen. Precies zoals dat hoort bij een organisatie met het motto: samen zorgen voor de beste zorg. 

elver_opening.jpg

Creatie

We begeleidden de organisatie bij de strategie rondom de lancering van de nieuwe huisstijl  en ontwikkelden een marketingcommunicatieplan voor het Elver Behandelcentrum. Op basis van de nieuwe kleurige en dynamische huisstijl creëerden  we in enkele weken tijd een kleurrijk magazine, een spik-en-span brochurelijn en een heldere website. 

Wil je meer weten?

Stel je vraag aan Annemiek Bolscher - algemeen directeur en strategisch adviseur
annemiek-portret.jpg