Magazines en bladen maken

Customer media kunnen van grote waarde zijn. Ze zorgen voor meer binding en betrokkenheid bij u als afzender. In een personeelsblad, relatiemagazine of jaarverslag is uw boodschap op allerlei aantrekkelijke manieren te verpakken. En hebt u wel eens aan een online magazine gedacht? Die zijn er in veel vormen en maten - community, onepager, interactive magazine. De mogelijkheden met content zijn eindeloos.

Specialist in bladen maken

Bladen maken is en blijft een vak apart. Het maken van (online) customer media die verrassen, verleiden en verbinden is een specialiteit van Gloedcommunicatie. We werken altijd vanuit een doordachte bladformule, een uitgekiend stramien en een strakke regie op inhoud en vorm. Onze bedrijfsjournalisten stellen de juiste vragen en halen de essentie naar boven. Ondersteund met het juiste artwork en beeld hebt u – letterlijk – een bijzonder middel in handen om uw verhalen te vertellen.

Print of online magazine?

Steeds meer organisaties overwegen hun printmagazine te vervangen door een onlinemagazine. Een veel voorkomende reden hiervoor is de wens om te innoveren; voorop te lopen. Gloedcommunicatie stelde een whitepaper op waarin u leest u wat de kenmerken en voordelen zijn van zowel printmagazines als onlinemagazines. Dat helpt u een onderbouwde keuze te maken tussen deze twee varianten. Ook krijgt u tips hoe u een goed onlinemagazine maakt.

Toegepast bij

Rivas 02 kl.jpg

Rivas

personeelsblad en relatiemagazine

Wil je meer weten?

Stel je vraag aan Ed Coumans - senior bladmanager en eindredacteur
ed-portret.jpg