Communicatiestrategie

Succesvol communiceren lukt alleen met een heldere strategie. Geen losse flodders, maar een doelgerichte koers. Richting marktpositie, draagvlak of conversie. Een koers die tot stand komt na een scherpe analyse van kansen en barrières en de bepaling van kanalen, middelen en kernboodschappen. Gloedcommunicatie helpt met het ontwikkelen of versterken van de communicatiestrategie.

Online? Offline?

Jargon als ‘multichanneling’ of  ‘omnichanneling’ geeft aan dat de kanalen tegenwoordig vaak gemixt zijn. Ze kunnen elkaar versterken. Zolang er maar keuzes worden gemaakt op basis van een grondige analyse en verwachte effectiviteit.

Strategie en concept lopen samen op

Aan een goede communicatiestrategie gaat denkwerk vooraf. We zijn een luis in de pels die lastige, verrassende en confronterende vragen stelt. Een partner die zaak op scherp en daarbij de klokken gelijk zet. Zo dringen we tot de kern door. Al in een vroeg stadium laten we conceptontwikkeling en strategie samen oplopen. Zo krijgt uw strategie meteen gezicht.

Toegepast bij

Wil je meer weten?

Stel je vraag aan Annemiek Bolscher - algemeen directeur en strategisch adviseur annemiek-portret.jpg