Embrace partner van Gloed

Gloedcommunicatie is trots op een nieuw partnership. Voortaan werken we samen met Embrace Social Business. Embrace is een jonge en snel groeiende onderneming met een sterke digitale oplossing voor onze complexe en snel veranderende wereld.

Die oplossing bestaat uit een social intranet met veel standaard functies die het makkelijk maken om elkaar te vinden, samen te werken, te vernieuwen en te inspireren. Tot zelfs buiten de interne organisatie.

Directeur Oscar Roelofs van Gloedcommunicatie: “Gloedcommunicatie en Embrace vinden elkaar in de gedeelde visie dat interactie en dialoog het verschil kunnen maken in een complexe wereld. Daarom is Embrace een sterke partner met specifieke meerwaarde op het online vlak. Gloedonline biedt al jaren online maatwerk voor websites, intranetten en online marketing. Het social intranet van Embrace vormt een waardevolle aanvulling op onze dienstverlening.”

Ideale confectie
Met inmiddels meer dan 140 installaties blijkt Embrace een waardevolle oplossing in de markt. Een digitaal platform als de ideale ‘confectie’. Waar voorheen veel energie ging naar het op maat ontwikkelen en inrichten van een digitaal platform, is dat nu niet meer nodig. Bij Embrace gaan implementaties minder over techniek en meer over de toepassing en het gebruik van de vele standaard beschikbare onderdelen.

Medewerkers belangrijker dan klanten?
Onze wereld is steeds minder maakbaar en planbaar. De macht van de consument rukt verder op. Businessmodellen gaan op de kop. Het grootste taxibedrijf van de wereld heeft geen eigen taxi’s en de grootste verhuurder van accommodaties heeft geen eigen vastgoed. Levenscycli van bedrijven worden korter en korter. De kunst is relevant te zijn en te blijven. De klassieke instrumenten van ‘planning & control’ bieden geen garantie meer op succes. We zijn inmiddels ver op weg in de digitale revolutie maar onze managementstijl om organisaties aan te sturen stamt nog uit de tijd van de industriële revolutie. Een tijd waarin medewerkers ‘maakbaar’ waren en de markt voorspelbaar. Anno 2017 is het de kunst de weg te vinden naar de meest ‘rijke’ manier om in contact te komen en te blijven met de mensen van wie je als onderneming afhankelijk bent. En, medewerkers zijn daarbij misschien nog wel belangrijker dan klanten. Zonder klanten geen business, maar met de beste medewerkers… bouw je new business…

Wil je meer weten?

Stel je vraag aan Erik Lelieveld - strategisch communicatie adviseur erik-portret.jpg