Gloedcommunicatie racet mee!

In samenwerking met de HAN Automotive afdeling ondersteunt Gloedcommunicatie het Hydromotive Team bij de Shell Eco-Marathon in 2020! De inzet is hoog: dit keer gaan ze niet alleen voor de eerste plek in de race, het commerciële team wil ook de communicatie-award winnen.

En Gloed helpt ze graag op weg. Zo gaat onze stagiair Teun aan de slag om met het team een helder marketingplan op te stellen, dat gaat zorgen voor meer naamsbekendheid en de aandacht gaat trekken van sponsoren.

Shell Eco-Marathon

De Shell Eco-Marathon laat de wereld zien dat er ook andere alternatieven zijn voor benzineauto’s. Internationale studententeams strijden om wie de meest duurzame auto kan ontwikkelen. De uitdaging is een voertuig te ontwerpen dat zo ver mogelijk kan rijden op het equivalent van 1 kWh of 1 liter brandstof. Het huidige record staat op 3.771 km, wat ongeveer gelijk staat aan de afstand van Amsterdam naar Rome en terug.

Han Hydromotive

De auto van het Han Hydromotive Team racet al negen jaar op waterstof. Het team bestaat uit 16 studenten en 2 docenten, verdeelt in meerdere subteams. Zo houdt het ene team zich bezig met de remmen van de auto, waar het andere zich bezighoudt met het optimaliseren van het frame. En daar zijn ze al behoorlijk goed in: het HAN Hydromotive team behaalde tijdens de Shell Eco-Marathon van dit jaar de derde prijs.

Wat een uitdaging! Wij hebben in ieder geval erg veel zin om hier aan bij te dragen.

Wil je dit avontuur volgen? Dat kan op Facebook of Instagram.

 

Wil je meer weten?

Stel je vraag aan Oscar Roelofs - directeur | strategisch adviseur
oscar-portret.jpg