Doordacht, slim en kritisch

Arbeidsmarktcommunicatie

Heb je moeite met het vinden van de juiste kandidaten op een schaarse arbeidsmarkt? Personeelstekort? Doordachte arbeidsmarktcommunicatie is dan het antwoord. Alleen moet je als organisatie dan éérst zelf aan de slag. Met bijvoorbeeld een sterk employer brand, waarmee je een plek voor jezelf op de arbeidsmarkt claimt en de belangrijkste doelgroepen aanspreekt. Of wervingscampagnes waarbij álles klopt. Ook gewoon jouw werkgevershart.

Arbeidsmarktcommunicatie 0

Veel weten we al vooraf

Functies goed gevuld krijgen is één. Mensen behouden is twee. Daarom pakken wij arbeidsmarktcommunicatie grondig aan. En komen we al vóór het sollicitatiegesprek veel te weten over je ideale kandidaat. Wie is het? Wat zoekt hij of zij in een baan? Maar ook: Wanneer kiest diegene voor ander werk? Wat is zijn of haar ‘candidate journey’? Deze informatie kun je inzetten voor efficiënte en geheel eigen arbeidsmarktcommunicatie (AMC). We beginnen elk proces met een grondige analyse, waarop we kunnen beginnen met bouwen. De spreekwoordelijke bouwstenen geven samen een compleet beeld van wat arbeidsmarktcommunicatie kan betekenen voor jouw organisatie.