Magazines

Je wilt het verhaal van je organisatie op een goede manier vertellen. De relatie versterken met de mensen die zo belangrijk zijn. Online magazines en printmagazines zijn van blijvende waarde. Denk aan een personeelsblad, cliëntentijdschrift of een relatiemagazine.

Maak een magazine

Een magazine maken heeft tal van redenen. Zowel een online magazine als een printmagazine creëren een bijzonder contactmoment. Van het verbinden van mensen tot het verkopen van een product of dienst. Een magazine inspireert, informeert en verbindt. Een magazine maken versterkt je merk.

Bladen maken blijft een vak apart

Bij het maken van magazines komt veel kijken. Veel meer dan ‘alleen’ de productie van tekst en beeld of het stellen van de juiste vragen. Zo werken onze bladenmakers vanuit een strategische bladformule en een doordacht design. Je kunt ons natuurlijk voor alles vragen. Of voor bijvoorbeeld alleen de vormgeving of het schrijven van een paar artikelen. Het resultaat? Lezers krijgen letterlijk een bijzonder blad in handen: in print of online. Een magazine dat ze waarderen. Een blad met een meetbaar hoog bereik.

Mooi magazine in handen

Het resultaat? Lezers krijgen letterlijk een bijzonder blad in handen: in print of online. Een magazine dat ze waarderen. Een blad met een meetbaar hoog bereik.

Online magazine of print

Print blijft. Het bewijs? Een goed bereik en een hoge lezerswaardering van personeelsbladen en relatiemagazines op papier. Een geprinte of gedrukte uitgave hoeft niet duurder te zijn dan een online magazine. Maar een online magazine maken heeft weer andere voordelen. Je kunt bijvoorbeeld gemakkelijker actueel blijven en je doelen meten met een online magazine .

Personeelsmagazine maken?

Een personeelsmagazine maken doet wat met medewerkers. Omdat het ruimte geeft aan hun verhalen, betrokkenheid en trots. Dat maakt een personeelsblad een onmisbare pijler in communicatie. Vol kennisdeling, inspiratie en fun. Een personeelsblad is veel inhoudelijker dan een vluchtig intranet. Je kunt de vergelijking maken met de gesprekken bij de koffieautomaat. Een personeelsblad zorgt ook voor die verbinding, maakt niet uit waar je medewerkers aan het werk zijn.

Voordelen

Het is niet vreemd dat meer organisaties voor een personeelsblad kiezen. Het biedt namelijk enkele interessante voordelen.

Vertel me meer over deze voordelen...

Monique C

Meer weten?

Bel of mail Monique!

Monique Coffeng
creatief directeur
024 - 381 6874
moniquecoffeng@gloedcommunicatie.nl

Ed

Meer weten?

Bel of mail Ed!

Ed Coumans
senior bladmanager | eindredacteur
024 - 381 6871
edcoumans@gloedcommunicatie.nl